[so] [Tema2] Rolul short int crypt[17]

Irina Preșa irina.presa at gmail.com
Sun Mar 25 22:43:22 EEST 2012

> Buna,
>
> Am o problema legata de parametrii pe care ii primeste gateway-ul de la
> client.
> In vectorul crypt , ordinea este inversa fata de parametrii pe care ii dau
> eu in consola pentru client.
> Nu stiu daca este o eroare minora pe care am facut-o si de aceea imi
> afiseaza prost sau pur si simplu lista este inversata fata de parametri.
> Si in acest caz, ce ordine ar trebui respectata, cea data in consola sau cea
> din vectorul crypt?

Bună!

Ordinea este cea primită în vectorul crypt. După cum e specificat și
în definiția structurii este "ordinea serverelor care vor face
decriptarea".
Clientul le primește în ordine inversă, pentru că el este cel care va
face criptările pe un anumit mesaj înainte de a-l trimite mai departe
pentru a fi decriptat.

Exemplu secvență criptări/decriptări:
./client mesaj mem 3 2 1
crypt = 1 2 3 -1