[so] Testul 9 Windows

Stanciu Alexandru the_marian_2006 at yahoo.com
Sat Mar 24 09:54:12 EET 2012

________________________________
 From: Razvan Crainea <razvan.crainea at gmail.com>
To: Stanciu Alexandru <the_marian_2006 at yahoo.com>; Sisteme de Operare <so at cursuri.cs.pub.ro>
Sent: Saturday, March 24, 2012 9:29 AM
Subject: Re: [so] Testul 9 Windows

2012/3/24 Stanciu Alexandru <the_marian_2006 at yahoo.com>:
> La rularea comenzii echo '#include <iostream>' | cat > src1.txt primesc
> mesajele:
> cat: -: Permission denied
> echo: write error: Permission denied
>>

> Rulez cygwin in mod administrator. Care ar putea fi problema? Si aceeasi
> problema la testul 10 o am si eu ca si colegul care a postat mai demult.
> Poate sa fie de la cygwin?

Cel mai probabil nu deschizi fișierul cu parametrii potriviți. Mai
aruncă o dată o privire pe documentația funcției CreateFile[1].
Rulezi tema pe mașina fizică, sau în mașina virtuală?

[1] http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa363858%28VS.85%29.aspx

--
Răzvan Crainea

In masina fizica. I-am dat toate atributele pe true: cand deschideam un fisier, cand cream un proces(pentru redirectare, care merge), cand creez pipe-ul pun acea structura pe true. Despre ce alti parametri ar mai putea fi vorba?