[so] Testul 3 Windows

Stanciu Alexandru the_marian_2006 at yahoo.com
Fri Mar 23 12:43:20 EET 2012

Da, mini-shell-ul meu se comporta corect. Dar testul imi pica de fapt pentru overwrite.txt; daca rulez de mana uname -a > overwrite.txt, daca dau imediat cat nu-mi vede nimic; abia dupa vreo 2 secunde imi vede ce a scris

De asemenea la testul 4, daca rulez de mana, imi pune tot ce trebuie in fisiere, dar nu cu \n, ci unul dupa altul. Am pus toate flag-urile posibile la CreateFile. Vreo sugestie?

Si care este faza cu cat ../test_04_mid_part.txt >> main.c? Ca daca rulez de mana imi da eroare, spune ca nu poate sa gaseseasca fisierul.