[so] [Tema1][Win]Test12

Radu Alexandru ralexandru at gmail.com
Wed Mar 21 14:26:29 EET 2012

La testul 12 imi pica atat cu checker-ul local cat si pe vmchecker.
Asa ca am testat manual linie cu linie testul. Problema este ca uneori
functioneaza, alteori nu functioneaza. In cele mai multe cazuri problema
apare la linia 3:
MYVAR=7 ; UNU=01 ; USER=caleb && echo $USER "%%" $MYVAR "%%" $UNU > out3.txt
cand nici macar nu mai creeaza fisierul out3.txt. Din laborator intelesesem
ca SetEnvironmentVariable nu poate modifica variabilele de mediu globale,
asa ca nu ar trebui sa poate modifica nici USER. Insa uneori, local(testare
manuala = nu rularea script-ului de testare), comanda merge, si imi scrie
in out3.txt ce trebuie, asta si in cazurile in care testez doar linia 3 din
test, si cand testez linie cu linie tot testul. Am incercat toate
variantele-cat pe fisiere dupa fiecare comanda; cat pe fisiere la sfarsitul
introducerii tuturor comenzilor, cat din cygwin cand am iesit din
minishell-ul meu, si aceeasi problema-uneori merge, uneori nu merge.

Pana la urma se poate modifica variabila USER din programul nostru, iar
daca da, va rog sa-mi dati un hint de ce ar putea avea comportamentul
acesta sort-of neterminist?

Multumesc anticipat,
Alex