[so] [Tema1 Win] Threaduri

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Sat Mar 17 10:28:58 EET 2012

2012/3/17 Mirea Bogdan-Stefan <b.mirea at yahoo.com>:
> Da, pe Linux a fost usor de facut cu Procese (chiar si paralelizarea), dar cand
> am trecut tema pe Windows, mi-a fost greu sa implementez paralelizarea cu
> procese si am optat (DOAR AICI) pentru Threaduri, in rest folosesc procese.

Paralelizarea în sine se face _mult_ mai simplu folosind doar
CreateProcess. După cum am spus și în mailul anterior, există un
singur caz mai special în care folosirea Threadurilor v-ar face viața
mai ușoară. Iar rugămintea mea ar fi să folosiți Threaduri decât
atunci când vă loviți de acel caz, și să documentați în README
problemele întâlnite.

> Este considerata folosirea Threadurilor la paralelizare (pe Windows) trisare?

Nu este considerată trișare, dar nu este recomandată. Scopul temei
este să vă familiarizați cu modul de lucru al proceselor.

Spor în continuare!

--
Răzvan Crainea