[so] Test 17

Mirea Bogdan-Stefan b.mirea at yahoo.com
Wed Mar 14 10:43:27 EET 2012

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at ...> writes:

> Vă rugăm, nu mai dați astfel de mesaje "seci". Dacă identificați
> problema și găsiți soluția, precizați-le în mesaj. Există șansa să se
> lovească și altcineva de aceeași problemă.
>
> Răzvan
> http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/resurse/lista-discutii

Imi cer scuze, aveam problema asta cu comanda de tipul "echo 'ana are mere {'" ,
care dupa parsare o sa arate: " echo ana are mere {" , iar cand rulam proces pe
ea, nu imi mai afisa la output si '{', imi afisa doar -- ana are mere --.
Drept urmare, am verificat daca am comanda echo si am pus eu ghilimelele.
Adica pt comanda:           echo 'ana are mere {'
Comanda parsata este:       echo 'ana are mere {'
Si la output imi afiseaza   ana are mere {

Pe linux nu era nevoie de ghilimele in plus.