[so] Intel Upstream Challenge Weekly News for Sunday, 11 March

Andrei Epure epure.andrei at gmail.com
Mon Mar 12 10:07:08 EET 2012

2012/3/11 Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com>:
> Salut,
>
> Acesta este un rezumat al activităților desfășurate în cadrul concursului
> Intel Upstream Challenge [1], [2] în decursul săptămânii trecute.
>
> == News ==
>
> După cum știți, sâmbătă 3 Martie, Tavi a susținut prezentarea
> "Modelul de dezvoltare Linux" ([3]), urmată de o sesiune practică
> de identificat, creat și trimis patch-uri.
>

> [3] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/cursuri/curs_modelul_dezvoltare_linux

Salut.

Nu știam de acest curs, probabil că s-a anunțat doar la SO2 (am fost
la cursuri, nu țin minte să se fi zis de asta undeva).
În plus, nu am drepturi de vizualizare a slide-urilor.

Ne-ar fi interesat și pe noi cursul?

Numai bine,
Andrei

--
Andrei Epure, student
Facultatea de Automatică şi Calculatoare