[so] char * vs LPWSTR

Mihail Costea mihail.costea90 at gmail.com
Fri Mar 9 22:57:35 EET 2012

Salut,

Rulez asta:
bRet = CreateProcess( NULL,          /* No module name */
 command->verb->string ,       /* Command line */
 NULL,          /* Process handle not inheritable */
 NULL,          /* Thread handle not inheritable */
 FALSE,         /* Set handle inheritance */
 0,             /* No creation flags */
 NULL,          /* Use parent's environment block */
 NULL,          /* Use parent's starting directory */
 &si,           /* Pointer to STARTUPINFO structure */
 &pi);          /* Pointer to PROCESS_INFORMATION */

Si primesc eroarea asta:
c:\users\student\desktop\tema1\minishell.cpp(160): error C2664:
'CreateProcessW' : cannot convert parameter 2 from 'const char *' to
'LPWSTR'
Pica de la acel command->verb->string.

Am incercat diverse solutii de pe internet dar nu am reusit nimic. Pe Linux
totul imi merge bine si frumos, dar aici un amarat de CreateProcess nu
functioneaza.
Nervii imi ajung la maxim, ca si-au gasit unii sa faca rescriere de toate
tipurile de variabile posibile ca apoi sa nu mai mearga nimic.
Daca cineva ma poate ajuta as fi fericit. Folosesc masina virtuala de la
laborator.

Mihai

--
Mihail Costea