[so] Corectare Teste Laborator

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Mar 3 12:50:30 EET 2012

On Sat, 2012-03-03 at 10:34 +0000, Lavinia Samoila wrote:
> Ar putea sa se faca un punctaj pt fiecare intrebare: 1 punct pt fiecare
> subcerinta si apoi sa se calculeze nota finala in functie de punctajele partiale.

E dificil/plictisitor de configurat. Vom merge pe un sistem universal de
evaluare – cred că e și confuză o situație în care o întrebare se
punctează într-un fel, alta în alt fel.

O soluție ar putea fi un punctaj de genul 0, 1, 2 sau 0-3 sau 0-4; adică
unul care să lase un nivel de granularitate pentru răspuns. E o cale de
mijloc între evaluarea binară (0 sau 1) și cea care poate fi prea
granulară în 0 și 10.

Răzvan