[so] Forum

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Feb 28 21:38:16 EET 2012

2012/2/28 Ştefan NECULAI <stefan.neculai at cti.pub.ro>:
> Salut,
>
> Subscriu la ce a scris Radu. Mai mult decat atat, personal, nu doresc ca mailul meu sa fie mereu plin cu mesaje de pe aceasta lista, iar mailul  de la facultate il verific cat se poate de rar. La sfarsitul semestrului I ni s-a facut "instruire" despre Moodle pentru ca se folosteste in facultate. De asemenea, e mult mai practic pentru noi sa vedem totul intr-un singur loc (workshop, regulament, discutii, teme, note) decat sa urmarim lista(discutii) + platforma de curs(workshop) + wiki (pentru alte detalii).

> [...]

Poți folosi filtre. Eventual poți chiar să faci un filtru care-ți mută
toate mesajele în trash dacă te deranjează atât de mult. E banal și
simplu de folosit.

Sistemul funcționează așa de ani buni tocmai pentru că așa
funcționează toate celelalte proiecte mari. O listă de discuții
pentru... well, discuții; o listă pentru patch-uri și code review (sau
alt tool dar majoritatea proiectelor preferă tot o listă) și un bug
tracker __extern__ plus pagini pe wiki. Nu crezi că e la fel și aici?