[so] Output

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Mon Feb 20 20:04:14 EET 2012

2012/2/20 Mirea Bogdan-Stefan <b.mirea at yahoo.com>:
> Pai tocmai asta este problema. La primele 4 teste, nu exista niciun spatiu
> dupa ultimul cuvant de pe o linie, iar la restul, fiecare linie se termina
> cu un spatiu
>
> Sa se hotarasca la un format si sa ne explice si noua, cum afiseaza liniile alea.
>
> Mie imi ruleaza manual pe toate testele, si imi afiseaza aceleasi cuvinte ca si
> testele lor de output, mai putin faptul ca ei mai au cate un spatiu la sfarsit
> de linie, sau alte linii goale aruncate prin fisier.
>

> daca rulez: "diff -d -b outputul_meu outputul_lor" nu afiseaza nicio diferenta,
> [...]

Salut, Bogdan!

Din câte văd eu, vmchecker nici măcar nu poate compila executabilul
tema0, deoarece fișierele tale Makefile sunt invalide. Verifică, te
rog, din nou formatul unui fișier Makefile[1][2].
Problema ta nu sunt spațiile sau liniile goale din fișierele de test,
deoarece parametrii dați lui diff îi specifică să le ignore în
momentul testării. Dacă ești atent, la primul test care îți pică ție,
nu se verifică doar output-ul programului, ci încă două fișiere care
ar trebui generate de programul tău.

[1] http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/laboratoare/laborator-01#gnu-make
[2] http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/laboratoare/laborator-01#nmake

--