[so] [misc] Configuratii smechere de vim / emacs / altceva?

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sun Feb 19 20:15:04 EET 2012

2012/2/19 Dan Filimon <dangeorge.filimon at gmail.com>:
> Bănuiesc că e tradițional să fie un thread pe lista de discuții de SO
> legat de configurații șmechere de Vim sau/și Emacs :D

Nope, not really.

> Aș vrea să le vad pe ale voastre!

Erm, ce ale noastre?

Dacă încă vorbim de fișiere de configurare :P, ce-a zis Răzvan, sau
[1] pentru ale mele.  Uneori, mapez <Tab> la C-W C-W pentru moduri de
lucru care includ multe ferestre.  Altfel, le păstrez la
cscope-related.

Merită să încerci zenburn [2], cred că există și pentru emacs.

[1] https://github.com/ddvlad/cfg/blob/master/_vimrc
[2] http://slinky.imukuppi.org/zenburnpage/

> O să le postez zilele astea și pe ale mele (imediat ce mă mobilizez să
> le strâng într-un repo și să le pun pe Github).
> Pot doar să spun că după ce-am folosit Emacs destul de multă vreme, am
> zis că pentru Tema0 pot să încerc Vim. Rezultatul e că acum folosesc
> Emacs cu Viper mode [1].
>
> [1] http://www.emacswiki.org/emacs/ViperMode

Emacs vs vi is really pointless.  Choose one, master it to some
degree, then try the second one.  They're not really that different,
methinks.

Vlad