[so] [tema0] Lungimea hash-ului si functia de hash

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Sat Feb 18 20:51:07 EET 2012

Spune în enunțul temei [1] că:
"Lungimea hash-ului si a unui cuvant vor fi reprezentate numar pe 32
de biti (cu semn)."

Dacă lungimea hash-ului e într-adevăr numărul de bucket-uri (ceea ce
am înțeles eu) și funcția de hash întoarce bucket-ul în care va fi
găsit/adăugat string-ul căutat, de ce este unsigned?
Acum primesc niște avertismente legate de comparații între numere cu
semn și fără semn (pe care le pot evita cu un cast) care mi se par
redundante. Aș vrea să modific tipul întors de hash() în loc să adaug
cast-urile. E okay asta?

[1] http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/teme/tema-0

Mulțumesc!