[so] [SO - Tema0] Cateva detalii

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Feb 17 20:53:00 EET 2012

On Fri, 2012-02-17 at 17:57 +0000, Ştefan MANEA wrote:
> Salut,
>
> Am si eu o mica nelamurire legata de formatul datelor de intrare.
>
> 1. Daca nu exista niciun fisier in lista, de unde stim cand ne oprim? Exista o conventie (linie goala, comanda speciala etc.) sau ne chinuim cu alte metode (timer s.a.)?

Atunci când se închide STDIN-ul. Adică atunci când feof(stdin) întoarce
1 (s-a atins sfârșitul de fișier).

> 2. In cazul mai multor fisiere de intrare, tratam fiecare fisier
> independent sau consideram ca avem comenzi inlantuite pentru acelasi
> hash?

Cred că trebuie tratate înlănțuit. Nu văd de ce ar fi tratate separat.
Dacă ai nevoie de tratare separată rulezi de două ori programul.
Așteaptă, te rog, să-ți răspundă avizat o persoană din echipa de teme.

Răzvan