[so] Teme vara

Gabriel Bazdragan bazdragan.gabriel at gmail.com
Fri Aug 24 15:46:09 EEST 2012

Salut Razvan,

Intradevar vmcheckerul nu ne impiedica sa rezolvam temele, dar considerand
ca acela este singurul care conteaza atunci cand vom fi notati pe teme,
absenta acestuia pana cu 48 de ore inainte de deadline ne dezavantajeaza
foarte mult. In cazul meu cel putin tema era gata din iulie si am testat-o
pe masina virtuala pusa la dispozitie, unde trece testele, ca sa am
surpriza ca pe vmchecker (care ar trebui sa fie aceeasi masina) nu trece
testele. Acum pierd timp si energie care putea fi directionata spre
lucrarea de licenta pentru a incerca sa remediez problema cand aceasta
situatie trebuia rezolvata de mult, sau chiar putea sa nu apara.