[so] Tema 3 Linux test 24

Stanciu Alexandru the_marian_2006 at yahoo.com
Sat Apr 21 15:14:32 EEST 2012

________________________________
 From: Stanciu Alexandru <the_marian_2006 at yahoo.com>
To: "so at cursuri.cs.pub.ro" <so at cursuri.cs.pub.ro>
Sent: Saturday, April 21, 2012 2:36 AM
Subject: Tema 3 Linux test 24

Problema la mine este ca face cele 2 page faulturi, schimb protectiile, din none in read si din read in write, dar cand e sa copiez continutul din memoria virtuala in ram, nu-mi vede numarul magic; vede 0. Pentru paginile virtuale folosesc un vector din stl de page_table_entry; e vreo problema cu asta? se poate sa nu se actualizeze acel start? Care ar putea fi problema?

Problema e ca pur si simplu, dupa ce dau drepturi de write, nu imi pune la adresa respectiva numarul MAGIC. Nu inteleg de ce. Am o variabila memory, care e de tip vm_map_t, care vm_alloc o initializez cu map, paginile virtuale le pastrez, cum am zis intr-un vector, si cand e ceva, actualizez campurile potrivite. Chiar daca modific drepturile zonei din memory, sau elementului din vector corespunzator page faultului, nu-mi vede ce scriu? Trebuie sinconizare? Problema e ca lucrez cu vector? Care ar fi problema? Ma poate ajuta cineva?