[so] [TEMA2][WIN] Problema Exit

Alexandra Ghecenco alexandra.ghecenco at gmail.com
Thu Apr 12 22:08:05 EEST 2012

Hello!

Si eu am o problema cu exit-ul pe Windows, de care nu reusesc sa trec -
literally. Atunci cand un server primeste comanda de exit de la gateway,
ramane agatat in exit. La fel, e intr-un while si asteapta comenzi. Cu
break iese din while, face cleanup si se opreste in return. Daca fac
operatiile astea in while, din nou, face cleanup si se opreste la return
(sau exit). Ramane agatat si daca folosesc ExitProcess. Gateway-ul nu
are nici o problema - in afara de faptul ca nu mai flush-uieste nimic
daca folosesc ExitProcess si se pierd printf-urile mele de debug :) Are
cineva vreo idee de ce se intampla asta?

Multumesc!

Alexandra