[so] [SO][Tema2][WIN]

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Thu Apr 12 10:13:22 EEST 2012

2012/4/11 Alexandru Dinca <alexandru.dinca at cti.pub.ro>:
> Salut,
>
> Am urmatoarea problema: pe checker-ul local imi trec toate testele si obtin
> 90/90, pe vmchecker executia se blocheaza si nu imi dau seama unde.
>
> Imi puteti da va rog un indiciu cu privire la problema mea?

Salut, Alexandru!

Ai încercat să rulezi în mașina virtuală?
Din câte am observat eu, cele mai multe probleme de acest gen apar în
cazul în care cozile nu sunt create corect. Pe unele sisteme mai
rapide, concurența dintre servere și gateway în momentul creării
cozilor, s-ar putea să nu fie o problemă. În schimb pe vmchecker (și
de cele mai multe ori și în mașina virtuală), aceasta poate apărea și,
prin urmare, testele pică sau se blochează.

--
Răzvan Crainea