[so] Tema 3 linux nelamuriri

Stanciu Alexandru the_marian_2006 at yahoo.com
Sun Apr 8 15:44:30 EEST 2012

Nu inteleg cu ce dimensiune sa creez fisierele ram si swap si ce o sa se scrie in ele. La ce se refera dimensiunea unei pagini? 4k? Eu am creat fisierele alea si le-am trunchiat la num_frames * sizeof(frame), unde frame e structura aceeea din enunt si ma gandeam ca pt fiecare pagina fizica alocata, sa modific in acel fisier campul w_size_t index sau mai stiu eu ce. Puteti sa fiti mai expliciti va rog in legatura cu dimensiunea unei pagini si cu ce o sa se completeze?