[so] [TEMA2][WIN] Problema Exit

Cristian Condurache cristian.condurache at gmail.com
Sat Apr 7 19:44:38 EEST 2012

Salut,

Am avut si eu o problema asemanatoare, tot intr-un while, un if(strcmp(
command.name,EXIT_STR)==0) break; si nu mi se oprea.

Solutia a fost pana la urma sa dau exit() in loc de break, nu stiu de ce
facea chestia asta.

Cristian

În data de 7 aprilie 2012, 19:34, Razvan Crainea
<razvan.crainea at gmail.com>a scris: