[so] Probleme memorie partajata tema 2 linux

Stanciu Alexandru the_marian_2006 at yahoo.com
Tue Apr 3 12:01:44 EEST 2012

Nu reusesc sa afisez si eu mesajul pe care clientul il pune in memoria partajata pentru a fi decriptat. Cand primesc un mesaj de la client, in gateway pur si simplu deschid memoria partajata, o trunchez la dimensiunea specificata in mesaj si apoi ma mapez pe ea. Problema e ca eu apelez clientul cu: ./client ceva rest3 1 -1 si in gateway afisez:
cout << "size cool " << ((int*)mem)[0] << endl;
for(int j = 1 ; j <= ((int*)mem)[0] ; j++)
{
    cout << ((char*)mem)[j] << " -> ";
}
cout<<endl;

si-mi afiseaza numai prostii:

rest3
19
size cool 9
 unde 19 este dimensiunea memoriei partajate specificata in mesaj.

Care ar putea fi problema? Nu am inteles eu bine enuntul? Am deschis memoria partajata cu si fara flagul O_CREAT si aceeasi problema.