[so] [Tema 2][Linux] Apelare functii decrypt_*

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Mon Apr 2 21:26:20 EEST 2012

2012/3/29 Mihail Costea <mihail.costea2005 at gmail.com>:
> Dupa ce am irosit mult timp pe degeaba, am descoperit problema: c++. Am
> trecut la c pur si merge (nici pe 32 biti nu a vrut c++).

Scuze că învii un thread din morți, dar voiam să zic c-am avut o
problemă similară când voia să am un pointer către funcția care
trebuia apelată la fiecare server, pointer care ar fi fost membru al
unei clase.

Cum C și C++ au reguli de linkare diferite și funcțiile din crypto.h
sunt luate ca fiind de C++ dacă compilezi cu g++ (deși libcrypto.so a
fost compilată cu gcc), soluția pe care-am găsit-o eu a fost să îmbrac
toate declarațiile într-un bloc extern "C" {...} care să potrivească
linkarea.

Apoi a mers :)