[so] [Tema2][Linux] Gateway

Mihail Costea mihail.costea90 at gmail.com
Mon Apr 2 20:15:07 EEST 2012

Salut,

Daca pornesc gateway-ul inainte de client totul e bine si frumos. Merge
totul perfect si imi trec si testele (serverele nu conteaza cand pornesc).
Dar daca pornesc client-ul inainte de gateway s-a stricat tot.

Care e problema: din ce am observat eu coada "gateway" creata de Gataway
are dimensiunea 0 si mesajele se trimit cum trebuie. Daca mai intai
porneste clientul atunci va avea dimensiunea 46, cum e de asteptat (s-a
trimis un mesaj). Eu la mq_open la Gateway dau attr cu urmatoarele valori:
 attr.mq_flags = 0;
attr.mq_maxmsg = 10;
attr.mq_msgsize = sizeof(message_t);
 attr.mq_curmsgs = 0;

Deci ar trebui sa o creez cu mq_curmsgs = 1 si nu 0, ceea ce nu o sa pot
face decat daca stau si ma uit daca exista clienti deja. Pot sa dau
msg_get, dar at ce fac daca porneste mai intai Gateway-ul?
Cum rezolv problema asta, ca eu unul am pierdut deja mult prea mult timp cu
chestia asta.

Mihai

--
Mihail Costea