[so] [workshop] Puteti corecta doar daca ati submis

Stoica Cosmin cosmin.stoica9 at gmail.com
Sun Apr 1 17:27:28 EEST 2012

Salut!
     Mi se pare corect sa se aplice aceasta regula de saptamana viitoare,
pentru ca in momentul in care am intrebat la laborator ni s-a spus ca se ia
in consider si testele la care nu am apucat sa dam submit.
    Multumesc anticipat!

În data de 31 martie 2012, 12:48, Razvan Deaconescu <
razvan.deaconescu at cs.pub.ro> a scris: