[so] Tema 5 - fisiere statice

Codrin Ciubotariu codrin989 at gmail.com
Sat May 21 02:49:38 EEST 2011

Salut,

Am si eu o nelamurire la fisierele statice. Headerul trebuie trimis folosind
functiile io_setup (io_submit + io_getevents), dupa care trimit fisierul
folosind sendfile? Pentru ca am incercat sa fac asa, iar wget-ul nu mai asteapta
continutul propriu zis al fisieului si creeaza fisierul de dimensiunea
specificata in header, dar toti octetii sunt 0. Am pus un send in loc de
io_submit si atunci wget-ul astepta continutul fisierului, dupa care primeste
fisierul cum trebuie (deci functioneaza :) ). Sunt sigur ca mi-a scapat ceva,
dar nu imi dau seama ce. Operatiile AIO trebuiesc folosite doar la citirea
fisierelor de pe disc, sau si la trimiterea lor catre clienti?

Lumineaza-ma :)

Codrin Ciubotariu 331CC