[so] Emulator de linux in javascript

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed May 18 19:31:37 EEST 2011

On Wed, May 18, 2011 at 03:38:40PM +0300, Adrian Scoica wrote:
> Tot pe aceeasi tema: cand eram in clasa 8 am descoperit
> Nic.Nac.Project. Este un proiect facut de un tip din Germania prin
> care ofera conturi gratuite pe un server al lui.

Eu aveam cont pe rootshell.be; nu par să mai ofere. Aveau inclusiv mail
și mod_php, go figure :-D

> Nu l-am mai folosit de cand lumea, dar inainte oferea acces la shell
> si print HTTPS. Inainte, ca sa aplici pentru un cont pe sistem,
> trebuia sa ii trimiti un postcard din orasul tau cu username-ul pe
> care il vrei si adresa de mail. Acum vad ca se poate face si online.

După descriere, pare același serviciu pe care l-am folosit pentru prima
încercare de a compila emacs. După asta, ne-am prins că era instalat
deja. Da, înainte să adopt vim eram emacs user wannabe :-P

Vlad