[so] [Tema5] Teste tema 5

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue May 17 02:34:31 EEST 2011

On 05/16/2011 02:01 PM, Razvan Deaconescu wrote:

> Salut, Ștefan!
>
> Trag tare să fie disponibile în noaptea asta. Vezi că găsești în cadrul
> arhivei[1] o parte din teste. Dacă aveți întrebări inclusiv referitoare
> la teste, postați-le, vă rog aici.

Done[1]. O să public în decursul zilei (acum fiind 2:30AM) testele și în
vmchecker. Testele sunt cvasi-similare cu testele de pe Windows. Voi
completa în decursul zilei zonele lipsă din pagina temei[2].

Tema nu verifică strict folosirea API-ului de operații asincrone sau
sockeți blocanți. Nefolosirea acestora va fi însă depunctată[3].

Răzvan

[2] http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/teme/tema-5
[3] http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/teme/tema-5#testare