[so] Deadline final submitere teme

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue May 10 09:17:25 EEST 2011

On 05/10/2011 12:41 AM, Cosmin Stefan-Dobrin wrote:

> Care sunt regulile referitoare la trimiterea pe vacanta?

Din reguli[1]:

---
* în sesiunea de restanță/mărire din septembrie se pot trimite doar
teme, se poate reface doar examenul final, sau ambele
* se pot trimite în continuare teme cu deadline-ul din timpul semestrului
* prezența la examenul de restanță este obligatorie
* temele se trimit folosind interfața vmchecker
---

Răzvan

[1] http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/reguli-notare#restantamarire