[so] [Tema 4]Problema linkare

Catalin Moraru catalin.me at gmail.com
Mon May 9 00:01:30 EEST 2011

2011/5/8 Andreea Sandu <andreea_0630 at yahoo.com>

> Am incercat si cu make -f Makefile.checker test, am incercat si de mana,
> nu cred ca asta e problema.
>
> Am stat toata ziua cu chestia asta, am incercat si pe 2 tipuri de Linux -
> 64 biti, 32 biti.
>
> O sa incerc si pe vmchecker.

M-am uitat pe ce ai submis pe vmchecker. Trebuie să două biblioteci
partajate pentru a compila programul de test:
- LibMonitor.so
- LibRW.so

Tu creezi doar LibMonitor.so. Se vede asta și din output-ul compilării:

ldd: ./LibRW.so: No such file or directory
gcc: LibRW.so: No such file or directory
make: *** [build-post] Error 1

Din aceasta cauză nu reușește linkarea testelor cu bibliotecile partajate,
deci nu se obține executabilul ./Test

--
Cătălin