[so] [Tema 4][Windows]Problema linkare

Alex Gorunescu algorunescu at yahoo.com
Sun May 8 12:28:23 EEST 2011

Nu reusesc sa compilez testele. Daca fac cum scrie pe pagina de cerinte"link
/release /dll /out:LibMonitor.dll  LibMonitor.obj  ControlMonitor.obj" imi da
unresolved external symbol la toate functiile pentru testare. Am luat-o altfel.
Am facut intai LibMonitor.lib si apoi am dat "link /release /dll
/out:LibMonitor.dll  LibMonitor.lib  ControlMonitor.obj" si a mers dar cand dau
build-post la teste o ia razna iar cu unresolved external symbols. Nu ma prind
ce fac gresit. Pe net toate tutorialele te baga in interfata grafica de la
visual studio pentru a face un dll iar eu incerc sa-l fac din consola ca sa stiu
ce bag in makefile dupa.

Any ideas ? Sursele sunt facute in c nu c++.

Alex