[so] [SO][VMChecker] Executie teste Tema3 Win

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon May 2 14:04:40 EEST 2011

On 05/01/2011 09:34 PM, Cosmin Stefan-Dobrin wrote:
> Salut,
>
> Pe VMChecker primesc urmatorul mesaj de eroare la tema3, windows:

> Execuția testelor (stdout)
>
> checker: testing
> dont know how to run tests
>
> Din cate imi dau seama nu are regulile bine setate, pentru ca nu
> dezarhiveaza arhiva de teste si nici nu incepe executia...

Cred că ai probleme cu arhiva:
---
common/:  ucsize 4096 <> csize 0 for STORED entry
         continuing with "compressed" size value
---

Obțin eroarea de mai sus și local. Dacă dezarhivarea se întoarce cu
eroare, atunci procesul nu continuă. Verifică faptul că ai arhiva creată
cum trebuie. Eventual verifică dezarhivarea pe un sistem Linux.

Răzvan