[so] nelamurire functii decriptare (tema 2)

Lungu Adrian lungu_a_ro at yahoo.com
Mon Mar 28 14:46:59 EEST 2011

     Salut. As dori sa aflu daca ptr. decriptarile des, bf respectiv rc2 , parametrul al 2-lea (int len) are vreo restrictie (trebuie sa fie multiplu de 4 octeti , 8 octeti , ceva de genul asta ... in caz ca da, cu ce completam pe in - primul parametru al functiei , pana la cea mai apropiata dimensiune acceptata .. cu '\0' sau vreun alt caracter?)  ... mai specific ... in ce context se afiseaza din functia de decriptare mesajul : "This server cannot decrypt des text"  .. banuiesc ca se testeaza o conditie , apoi se iese cu eroare .. care e conditia aia? (analog pentru bf si rc2)  ... intreb pentru ca am incercat sa criptez un string, apoi sa decriptez  criptarea, si-mi esueaza cu mesajul de mai sus.  base64  decripteaza  cu succes, celelalte insa nu.
     O zi buna,
          Adrian.