[so] [SO] Limita Upload VMChecker

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu Mar 24 23:05:36 EET 2011

2011/3/24 Cosmin Stefan-Dobrin <cosminstefanxp at gmail.com>:
> Am observat ca s-a introdus de scurt timp o noua limita de timp pentru
> upload-ul temelor pe VMChecker. Momentan ea e de 5 minute. Nu e putin cam
> mult? Mi se pare ok sa fie limita, dar de cateva zeci de secunde/1-2
> minute... Daca ai un mic bug (gen ai uitat sa modifici nu stiu ce in
> Makefile sau ai uitat sa urci in arhiva ceva sau pur si simplu vrei sa urci
> o noua versiune) 5 minute intre upload-uri mi se pare putin cam mult.

Limita a fost impusă pentru că unii dintre studenți nu se pot abține
de la a trimite teme la infinit.

Serverul săptămâna trecută răspundea cererilor în > 10 secunde din
cauza încărcării prea mari.

Soluția mai bună ar fi să fie implementat în vmchecker un sistem de
detecție a uploadurilor succesive și eliminarea din coadă a acelora
care nu au fost încă testate.

Dacă tu sau alt student e interesat codul e open-source:
https://github.com/vmchecker

Fork it!

--
 .