[so] problema parser ?

tudor cornea tudor.cornea at gmail.com
Mon Mar 21 13:03:04 EET 2011

Incerc sa execut comenzi avand caractere speciale, si am intampinat o
situatie neobisnuita.

Mai precis , in momentul in care execut:

echo "main"

parserul imi apeleaza functia parse_error, cu urmatoarea eroare:

Parse error near 7: syntax error, unexpected NOT_ACCEPTED_CHAR
Error parsing!

Am incercat sa rulez aceeasi comanda in programul DisplayStructure, acelasi
rezultat.
Se pare ca nu poate interpreta ghilimelele corect.

Exista cumva vre-o problema cu parserul pe windows?
Daca nu, cum ar trebui sa tratez aceasta situatie?