[so] [SO][Tema3][win] Probleme testele #27, #28, #29

Cioponea Catalin cioponea_cata at yahoo.com
Wed Apr 27 19:20:16 EEST 2011

Salut,

> Prin output de debug te referi la folosirea macro-urilor dprintf și dlog?
Da, ma refer la folosirea macro-urilor dprintf si dlog.

> Ai rulat testele de unele singure? (./vmsim_test 27)
Da, am rulat testele de unele singure.

> Rulezi prin SSH sau din consola Cygwin?
Rulez din consola Cygwin.

> Dacă redirectezi ieșirea de eroare standard într-un fișier apare> output-ul de debug? (./vmsim_test 27 2> message.err)
Am redirectat iesirea de eroare standard si nu este scris nimic
in fisier. Daca redirectez iesirea la celelalte teste, aceasta iesire
se afla in fisier.

Multumesc,
Catalin Cioponea

On 04/26/2011 08:28 PM, Cioponea Catalin wrote:
> [...]

Dacă redirectezi ieșirea de eroare standard într-un fișier apare
output-ul de debug? (./vmsim_test 27 2> message.err)

Răzvan