[so] [SO][Tema3] Problema testul1

tudor cornea tudor.cornea at gmail.com
Thu Apr 21 07:18:22 EEST 2011

Testerul este un program de C , care foloseste o biblioteca partajata scrisa
in C++, in cazul nostru.
Cred ca solutia cea mai la indemana este modificarea tester-ului , astfel
incat compilarea sa se faca cu g++, insa aici cred ca ar trebui
sa discutam cu cineva din echipa de SO.
Eu am modificat make-ul din folder-ul _test pentru a folosi g++ , si dupa
cateva mici erori corectate in vmsim_test.c (cast-uri lipsa la malloc), am
rulat
din nou testerul, si am luat punctajul cuvenit.
Din moment ce exista posibilitatea sa scriem programele in C++, cred ca ar
fi nice daca nu am pierde doua puncte pentru alegerea noastra :)

Tudor