[so] nelamurire tema 3

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Thu Apr 14 21:59:03 EEST 2011

On 10.04.2011 18:20, Razvan Deaconescu wrote:

> Trebuie să permiți apeluri multiple ale vm_alloc în aceeași instanță de
> rulare. Dipă cum am descris mai sus, recomand să alocați o listă de
> structuri vm_map_t pe care să o actualizați (add/remove) la fiecare apel
> vm_alloc și vm_free.

Funcția |vm_alloc| va aloca o zonă de memorie virtuală nemapată și va
crea fișierele de suport (fișierul RAM și fișierul pentru spațiul de swap).

Exprimarea aceasta mi se pare un pic neclara. Banuiesc ca trebuie sa
avem un singur fisier pentru RAM, si un singur fisier pentru swap, iar
acestea se vor crea la primul apel al functiei, adica vor avea flagul
O_CREAT la deschidere. Am inteles corect?