[so] temele de pe vmchecker

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Apr 13 11:30:47 EEST 2011

On Tue, Apr 12, 2011 at 08:39:06PM +0000, Moscalenco Iulia wrote:
> Salut,
> La mine la fiecare tema in tabul de "Rezultate" imi zice teme netrimise
> si nu imi afiseaza nimic . Vreau sa stiu temele s-au salvat pe vmchecker sau
> le-ati sters ?
> Mentionez ca am trimis toate temele pana la tema 2 inclusiv.

Poți vedea rezultatele rulării temelor pe pagina mare de rezultate, dând
click pe link-ul "ok". Notele apar când îți face review un asistent,
încă nu au fost corectate decât temele 0. Pentru că tema 0 este identică
pe Linux și Windows, nu apar note decât pe Linux.

Atâta vreme cât vezi "ok" în dreptul temelor și obții rezultate la
rularea testelor, tema ta e "valabilă". Nu șterge nimeni teme, ele rămân
pe server pentru review și verificare anti-plagiat.

Vlad