[so] [tema2][linux]problemeVmchecker

Catalin Tenescu catalin.tenescu at gmail.com
Thu Apr 7 20:17:03 EEST 2011

> Trebuie tinut cont de faptul ca o tema facuta corect indiferent daca
> se modifica sau nu testele trebuie sa ia punctajul. Dar oricum testele
> acum au fost facute mai "prietenoase" deci nu se pune problema sa pice
> un test daca el trecea.

Ok, e ultimu post pe ideea asta:
Tinand cont de faptul ca 90% din punctajul temei se bazeaza pe aceste
teste, iar solutia noastra poate fii corecta, dar are nevoie de mici
tweakinguri ca sa treaca testele, mi se pare corect sa fim avertizati
macar daca se intampla ceva dupa ce am trimis tema.

Multumesc pentru intelegere,
Catalin Tenescu