[so] [tema2] The handle is invalid.

Catalin Tenescu catalin.tenescu at gmail.com
Mon Apr 4 20:28:54 EEST 2011

>   Am renuntat pana la urma la busy waiting-ul ala . Am sincronizat gateway-ul cu
> serverele folosind semafoare .. m-am asigurat asa ca toate CreateMailslot-urile
> (atat din gateway cat si din servere)
> sunt efectuate inaintea oricarui CreateFile (din gateway sau servere)... a mers
> asa . Initial facusem cu Sleep ... si , desi mergea , nu era chiar corect ...
> grupam CreateMailslot - urile in startul gateway-ului/server-ului faceam
> Sleep(1000) apoi veneau CreateFile-urile .. parca mergea si cu Sleep(500) .. ptr
> 300 dadea rateuri.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri, am epuizat aproape toate
variantele pe care le aveam si am ajuns la concluzia ca trebuie sa-i
dau exit(1) in loc de return 1.
Nu stiu daca e corect, dar gateway iese instant si nu mai apare
niciunfel de problema. Am lasat si busy waiting cu while, just to be
safe.