[so] [tema2] sincronizare gateway - client

Lungu Adrian lungu_a_ro at yahoo.com
Mon Apr 4 00:14:35 EEST 2011

Laura Vasilescu <vasilescu.laura at ...> writes:

> Salut!
>
> Ce mecanism de sincronizare oferă clientul, astfel încât acesta să nu
> deschidă coada "gateway" înainte de a fi creată. Întreb pentru că în
> destul de multe cazuri, mi se blochează gateway-ul și nu primește
> nimic de la client.

    Probabil un busy waiting ... cu un sleep n-ai avea garantia 100% .
    Ma gandesc la ceva de genul :
    Handle hMailslot;
    hMailslot = CreateFile(......) -> deschide mailslot-ul gateway ptr. scriere
    while(hMailslot != INVALID_HANDLE_VALUE)
         hMailslot = CreateFile(......) , iar gateway-ul o creaza cu
CreateMailslot.
  (pe windows)

  Pe linux , atat serverele , cat si clientul si gateway-ul folosesc mq_open(...,
   O_CREAT | O_RDWR, ....) pentru a deschide o coada .. care ajunge primu', o
creaza , ceilalti o deschid RDWR  (gandesc eu)