[so] nelamurire client tema 2

Lungu Adrian lungu_a_ro at yahoo.com
Sat Apr 2 10:42:34 EEST 2011

Drutu Bogdan <bogdandrutu at ...> writes:

> Unde rulati voi acel executabil?

  Aceleasi probleme ca si pe linux , la rularea clientului pe windows (in masina
virtuala oficiala), nu scrie 88 de bytes in mailslot , ci doar 49 . Am scris un
schelet de gateway , care doar creeaza coada gateway , asteapta mesaj de la
client, afiseaza date despre mesaj si deblocheaza clientul care era blocat la
semafor , client care apoi afiseaza ceea ce are in memoria partajata , adica ce
a rezultat in urma lantului de criptari (pentru ca nu am pus pe nimeni sa
decripteze nimic , ceva ce incepe cu "Salted__").    Clientul nu scrie in coada
88 de bytes cat are structura , si campul crypt nu e completat cum trebuie. Daca
tu sustii ca clientul functioneaza cum trebuie , fa-ne o proba.