[so] nelamurire client tema 2

Lungu Adrian lungu_a_ro at yahoo.com
Fri Apr 1 22:49:04 EEST 2011

Drutu Bogdan <bogdandrutu at ...> writes:

> Unde rulati voi acel executabil?

    Am rulat in masina virtuala pusa la dispozitie pe site , si mesajul primit
prin coada "/gateway", de la client, are lungimea de 48 de octeti, nu de 88 cat
are structura Command. Valorile primite sunt cele de mai sus, reusesc din
gateway sa accesez ce-i scris in memoria partajata , pare plauzibil c-ar fi
rc2(bf(des(base64("mesaj")))) (lantul de criptari), incepe cu "Salted__".
Clientul l-am rulat cu parametrii "mesaj" "/mq1" 1 2 3 4 -1 (vezi primul post
din acest thread) ... astept raspuns ... in ceea ce ma priveste , clientul nu
functioneaza cum trebuie.

         O zi buna,
            Adrian.

<bogdan.purcareata at gmail.com>
> Exact acelasi lucru il patesc si eu.
> In plus, observ ca nu se citesc sizeof (Command) - adica 88 de octeti - din
coada de mesaje, ci doar 49. Daca incerc sa fac citirea pana la 88, se
blocheaza, deci nu e problema ca nu se citesc toti dintr-o data, ci ca nu sunt
in coada 88 de bytes.

> 2011/3/31 Andrei Gheorghe <andreig at gmail.com>
>
> La fel se comporta si la mine, crypt[0] este 65535, nu e ok.
>

> 2011/3/31 Lungu Adrian <lungu_a_ro at yahoo.com>
>

>     Salut. Vreau sa ma asigur ca am inteles parametrii clientului furnizat in
pachetul de teste . Voi lua ca si exemplu testul 1 .     Dupa mintea mea ,
rularea clientului se face :  ./client mesaj /mq1 1 2 3 4 -1Functionalitatea eu
o vad urmatoarea :     clientul primeste mesajul de criptat "mesaj" , pe care-l
cripteaza intai base_64(1)

> , ce-i rezulta cripteaza des(2) , apoi bf(3) si in final rc_2(4) ; apoi
creeaza memoria partajata , in care scrie ce are de scris , memorie partajata
care are numele "/mq1", apoi creeaza o structura de tip Command , care contine
in campul name "/mq1" ,

> in campul dim - dimensiunea la creare a memoriei partajate , si in campul
crypt {4, 3, 2, 1, -1, ...} (ordinea inversa a criptarilor)  ;  nelamurirea mea
vine din faptul ca , daca afisez
>  din gateway mesajul primit de la client ,     campul name contine "/mq1"
campul dim contine valoarea 65538   dar campul crypt contine {65535, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}

> , pe cand eu ma asteptam sa contina {4, 3, 2, 1, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0}Am inteles eu prost functionalitatea clientului ?               O zi
buna,                  Adrian.

_______________________________________________http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/resurse/lista-discutii