[so] Propuneri de proiecte de licenta VMX - Embedded Operating Systems

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Nov 10 09:31:10 EET 2010

On 11/08/2010 12:51 AM, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> În cadrul colaborării dintre Facultatea de Automatică și Calculatoare și
> VirtualMetrix, Inc.[1] are loc dezvoltarea unui microkernel denumit
> VMXL4 care va oferi suport de "Performance Monitoring"[2] pentru
> eficientizarea consumului de resurse.
>
> În cadrul colaborării ne propunem realizarea de proiecte de diplomă pe
> direcții relevante acestei colaborări, în domeniul sistemelor de operare
> pe sisteme embedded.

Bună, Lavinia!

În cazul în care nu ți-ai definitivat încă opțiunea pentru proiectul de
licență, nu te interesează lucrul la proiectele de licență realizate în
colaborare cu Virtual Metrix.

Am rămas cu o părere foarte bună după laboratorul de SO și, ținând cont
de profilul hardcore-OS al proiectelor, cred că ai face o treabă excelentă.

Răzvan