[so] [SO][tema4] Sincronizare in tester?

Stefan Munteanu stef8803 at yahoo.co.uk
Tue May 18 22:23:49 EEST 2010

Mda, corect :D

Multumesc,
Stefan

________________________________
From: Drutu Bogdan <bogdandrutu at gmail.com>
To: Sisteme de Operare <so at cursuri.cs.pub.ro>
Sent: Tue, 18 May, 2010 1:24:34
Subject: Re: [so] [SO][tema4] Sincronizare in tester?

2010/5/17 Stefan Munteanu <stef8803 at yahoo.co.uk>:
> [...]
> [...]
> i = 43, Cond = 0, q = 1
> test: T44 (round 2) verifica thread-uri in asteptare (II).........failed
> make: *** [test] Error 255
>
> Desi testerul semnaleaza o eroare aici, trebuie avut in vedere ca urmatoarea
> succesiune de evenimente poate produce acest output, fara a avea erori de
> sincronizare:
>
> Thread 43: semnaleaza threadul 44
> Thread 43: i se termina cuanta de timp
> Este planificat threadul 44
> Thread 44: Threadul 44 a fost semnalat, isi continua executia si verifica

Nu pricep foarte bine ce vrei sa spui, dar in momentul in care
threadul 44 e semnalat el trece in signal (si mai asteapta dupa acest
semafor nu poate incepe executia) si desi threadul 43 e replanificat
tot acesta trebuie sa isi continue executia.

--
Bogdan.
http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/resurse/lista-discutii