[so] [tema1][windows] gcc-3 la testul 4

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Mar 31 20:30:26 EEST 2010

Ok, am luat și am testat intens această problemă. Rezultatele sunt următoarele:

Fișierul main.c generat este corect. Mai mult, dacă se rulează manual
testul se poate compila acest fișier cu gcc-3 și rezultă fișierele
dorite, așa cum trebuie. Demo aici [0].

Acum, am încercat să obțin un strace. Imediat ce am făcut redirectarea
s-a întâmplat problema de care s-au lovit și alții anul trecut și noi
acum și care încă nu are un răspuns / o soluție. Demo aici [1].

Dacă vreți să vedeți și strace-ul, aveți aici[2] o versiune redusă
doar pentru comanda de compilare din test_04.txt (și de acolo am
eliminat câteva linii la început în care doar se încărca
environmentul).

Acum întrebări:

* argumentele trebuiau date așa către gcc? (highlighted în primele
linii). Sau trebuia ca -o și main.exe să fie în același loc?
* e normal să crate gcc-3 la o redirectare ca cea din Makefile?
* există vreun work-around sau ceva la așa ceva? îl putem afla și noi
și cei care vor avea în anii următori?

[0]: http://photos.piry.net/view/45055Screenshot-1.png
[1]: http://photos.piry.net/view/18151Screenshot-2.png
[2]: http://rosedu.pastebin.com/T8K6MpNa