[so] Fwd: [SO] - Tema 1: intrebare(i)

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Sun Mar 28 10:13:51 EEST 2010

---------- Forwarded message ----------
From: Constantin Macari <macariconstantin at gmail.com>
Date: 2010/3/28
Subject: [SO] - Tema 1: intrebare(i)
To: daniel.baluta at gmail.com

Salut Daniel,

Am o intrebare referitor la tema 1: fac cateva teste simple cu
mini-shel-ul creat si intampin eroare la teste cu variabile de mediu;
acum as incerca sa implementez o verificare peste 'verb-ul' primit a.i
daca este lucru cu variabila de mediu atunci folosesc aparte functiile
setenv/getenv/unsetenv si nu apelez un exec; ma intreb daca fac
corect, pentru ca din teste simple observ ca exec esueaza cu variabile
de mediu (setare, apelare).
Chiar si dintr-un programel aparte (gen exemplu din lab.3) daca incerc
sa execut o comanda simpla folosind variabile de mediu atunci esueaza
exec -> asta ma conduce la a prelucra aceste variabile cu
get/set/unsetenv. Bine, mi s-ar parea normal sa procedez asa.