[so] [Tema1][Linux] Problema exit

Diaconu Virgil virgil_dvr at yahoo.com
Sat Mar 27 21:55:41 EET 2010

La testul 18 am si eu urmatoarea problema: in fisierul de output imi apar 3 linii cu "./executabil_care_nu_exista" in loc de 2. Problema apare atunci cand se apeleaza exit(am testat pur si simplu daca stringul dintr-un scmd este "exit" sau "quit" si apelam exit(-1)).
Daca ii dau in functia de executie a unei comenzi sa-mi afiseze numele comenzii, observ ca dupa incercarea de a executa ultimul exit, incepe sa se intoarca in stiva si sa execute comenzi anterior executate (exit, "./executabil...").

Un alt fapt ciudat este ca daca ma uit la statusul cu care se termina procesele, cand apeleaza prima oara ./executabil intoarce un cod diferit de 0, apoi aceeasi comanda intoarce 0.

A mai avut cineva o problema asemanatoare?