[so] [Tema1][Windows]Problema noua pipe

Alexandru Sutii sasha_sutii at yahoo.com
Sat Mar 27 00:15:07 EET 2010

Salut.

Eu am urmatoarea problema legat de implementarea pipe-urilor pe
windows. Procesul consumator nu stie cand trebuie sa se opreasca din
asteptat date.

Metoda mea este:

1. Creez pipe-ul (descriptorii hRead, hWrite)
2. Creez procesul consumator caruia ii redirectionez intrarea din hRead. Nu astept sa se termine procesul.
3. Creez procesul producator caruia ii redirectionez iesirea in hWrite.
4. Astept sa se termine procesul producator.
5. Inchid hWrite.
6. Astept sa se termine procesul consumator.

Shell-ul meu se blocheaza la ultimul punct. Adica procesul consumator
nu se mai opreste. Ma gandesc ca nu stie cand s-au terminat datele din
pipe.

Precizez ca pipe-ul merge. Adica pentru exemplul "ls | grep bla" afiseaza fisierele care contin "bla" in denumire.

A mai avut cineva problema asta? Daca da, il rog sa imi dea si mie un sfat ca am pierdut deja o gramada de timp cautand solutia.

Multumesc,
Alexandru.