[so] Citire comenzi de la tastatura

Stefan Munteanu stef8803 at yahoo.co.uk
Sat Mar 13 21:33:30 EET 2010

Ok... Dar solutia care ar fi totusi? :)
Citirea o fac fix ca in parser.

________________________________
From: Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>
To: Sisteme de Operare <so at cursuri.cs.pub.ro>
Sent: Sat, 13 March, 2010 20:14:41
Subject: Re: [so] Citire comenzi de la tastatura

2010/3/13 Stefan Munteanu <stef8803 at yahoo.co.uk>:
> Salut,
>
> Am urmatorul cod si observ ca dupa ce dau o comanda, nu mai pot scrie nimic
> la standard input.
> Am incercat mai multe variante pt citire, dar toate au probleme. Astfel:
>
> ReadFile, citeste si executa o comanda, apoi imi intoarce inputul caracter
> cu caracter (nu mai asteapta pana la newline).

Salut,

[Disclaimer: nu fac parte din echipa de SO dar am facut primele 4 teme
anul trecut pe ambele platforme așa că știu cam ce probleme sunt.]

Problema există într-adevăr pe Windows și eu n-am găsit vre-o functie
care să citească calumea, nici normal, nici în Cygwin. Nu mai știu
acum exact cum am citit pe Windows, din câte știu am citit ca în
exemplul parserului.

Partea bună e că atunci când faci redirectare (cum se face în teste)
ar trebui să meargă, deci în mod normal o să îți treacă testele fără
probleme.

Baftă,
Sergiu